+31(0) 38 426 84 60
info@datainside.nl
  • Diensten
    • Methode
      • Verkenningsfase
      • Bouw- en implementatiefase
      • Leer- en testfase
      • Veranker het leren
    • Inzichten via dashboards
      • Dashboards
      • Analyses
      • Doelgroepprofielen
    • Campagneondersteuning
    • Training, begeleiding en detachering
    • Benchmark en markttrends
  • Over ons
    • Wie zijn we
    • Data Inside team
    • Onze klanten
    • Kennisnetwerk
      • Introductie
      • Kennispartners
        • Nassau
        • Trybes
        • Christal
        • Mailtraffic
      • Adviesteam
        • Jacqueline Brens
        • Patrick van Roest
        • Egbert van Put
        • Mark van Hemert
    • Vacatures
  • Nieuws
    • Blogs
    • Ontvang de Nieuwsbrief
  • Events
  • Contact

Zien we je bij de Vakdag Fondsenwerving op 26 september 2023?

Posted on 12 september 2023

Ontdek met ons de toekomst van data inzichten op de Vakdag fondsenwerving

Scroll naar onder voor de uitgebreide beschrijving van onze inspiratiesessie

Locatie: Beatrix Theater Utrecht
Zaal: Queens-club

Dinsdag 26 september
is de Vakdag fondsenwerving met als thema ‘Outside Inside’!

Elke fondsenwerver wil aansluiten bij de belangen, motieven en denkbeelden van anderen. Laten we bij Data Inside nou precies weten hoe je deze data ontdekt en vertaalt naar de juiste inzichten. Dit delen wij graag met jou.

Op de vakdag toveren wij daarom de Queens-club in het Beatrix Theater om tot een Data Lounge. Hier kun je:
💡Inspirerende sessies volgen
👨‍💻De nieuwste dashboardtrends ontdekken op onze schermen
☕Even zitten met een kop koffie en een Zwolsche blauwvinger 

Er lopen meerdere mensen van Data Inside rond die je graag helpen bij je vragen of met je sparren. 

Heb jij je nog niet aangemeld voor de vakdag Fondsenwerving? Dat kan hier!

Geef je nog snel op wat op 18 september om 13:00 gaan ook de inschrijvingen voor de inspiratiesessies open. Hier zal je na inschrijving een mail over ontvangen waarna je je kunt aanmelden via een app.

Het aantal plaatsen tijdens deze korte sessies is beperkt. Meld jezelf aan voor één of meerdere inspirerende bijeenkomsten. 
Als je aangemeld bent dan reserveren we een plek tot 5 minuten voor aanvang programma.

 

 

Madeleine van der Burg

Madeleine van der Burg

Adviseur fondsenwerving Data Inside
Marijn Flierhaar

Marijn te Flierhaar

Database marketeer – Data Inside

Margriet Mol

Adviseur fondsenwerving Mailtraffic
Frank Swinkels

Frank Swinkels

Directeur/Mede-oprichter Data Inside

Ons programma in de Queens Club:

Markttrends (Uitgebreid) 
Tijd: 10:00 – 11:00  
Door: Frank Swinkels en Madeleine van der Burg
Paneldeelnemers: Sarah Cliften, Michelle Oerlemans en Henk-Jan Verbree

Een uitgebreid gesprek over wat er in de goede doelen markt speelt waaronder de geeftrends t/m augustus 2023. Wil je jouw eigen cijfers vergelijken met andere goede doelen organisaties en zien welke geeftrends er zijn in de branche? Denk daarbij aan de hoogte van de gemiddelde gift, het aantal donaties in de afgelopen maand of de inkomsten uit een bepaald kanaal. Aan de hand van diverse vragen praten we met elkaar over verschillende trends.   

Inzichten uit data: wat brengen de nieuwste ontwikkelingen ons? 
Tijd: 11.30 – 12.10  
Door: Marijn te Flierhaar en Madeleine van der Burg 

Er komen veel nieuwe technieken waardoor veel data werk gemakkelijker lijkt te worden. Denk aan machine learning, ChatGPT, of het laten bouwen van een dashboard door AI. We geven je twee relevante voorbeelden van hoe AI fondsenwerving gaat veranderen. Daarnaast leggen we je uit hoe dit jouw baan als fondsenwerver of databasemarketeer gaat beïnvloeden.  

Contactstrategieën: Evalueren en voorspellen met AI 
Tijd: 12.20 – 13.00 
Door: Madeleine van der Burg en Marijn te Flierhaar  

Hoe maak jij je contactstrategie richting je achterban? Op basis van oude RFM segmentatie, of misschien op herkomstkanaal? Door verrijking, benchmarking en vooral héel veel data te analyseren kun je je contactstrategie optimaliseren.  

Markttrends (Compact) 
Tijd: 13.30 – 13.50 
Door: Frank Swinkels en Madeleine van der Burg  

Een korte samenvatting van wat er in de goede doelen markt speelt. Wil je jouw eigen cijfers vergelijken met andere goede doelen organisaties en zien welke geeftrends er zijn in de branche? Denk daarbij aan de hoogte van de gemiddelde gift, het aantal donaties in de afgelopen maand of de inkomsten uit een bepaald kanaal. Je kunt binnenwandelen met je broodje in de hand.  


Klantcase: betere resultaten door segmenteren op persona’s  
Tijd: 14.00 – 14.40 
Door: Margriet Mol  

De donateur verandert, de manier van geven verandert en communicatiekanalen veranderen. Hoe zorg je dat je dicht bij je donateur blijft en passend communiceert met het kanaal dat het meest passend is? Het begint bij een inzicht dat verder gaat dan transactie gerichte kenmerken. Ken je donateur!  


Online campagnes: van werving tot vervolggedrag in één dashboard  
Tijd: 14.50 – 15.30 
Door: Marijn te Flierhaar  

Weet jij welke leads het beste converteren tot een trouwe donateur? Wie van je achterban krijgt zowel DM’s als emailnieuwsbrieven? Welke websitegevers geven een tweede keer? We geven je een rondleiding in een dashboard die al deze vragen en meer kan beantwoord.  

Vorig bericht
Aanpassingen nieuwe dashboard
Volgend bericht
Liever met je eigen emailadres inloggen? Marijn heeft een tip!

Recente berichten

  • Nominaties ‘Datagedreven Fondsenwervers 2025’ 9 juli 2025
  • Succesvol migreren naar een nieuw CRM-systeem: 8 tips uit de praktijk 16 juni 2025
  • Versterk je F2F-programma dankzij data 4 juni 2025
  • Hoe data je telemarketing versterkt 5 februari 2025
  • Hoe je data gebruikt als de sleutel tot succesvolle fondsenwerving in 2025 16 januari 2025

Categorieën

  • Klantochtenden (5)
  • Nieuws (52)
  • Workshops / seminars / beurzen (12)

Betere keuzes

Data Inside helpt je om betere keuzes te maken. Dat doen we door jouw campagnes met behulp van data efficiënter te maken. Daarvoor leveren we een aantal diensten zoals dashboards en maatwerk waarbij je via enkele muisklikken inzichten in de effectiviteit van je fondsenwerving krijgt. Samen met ons ervaren adviesteam en vooraanstaande kennispartners, vertalen we de inzichten naar structurele verbeteringen.

Het laatste nieuws

  • Nominaties ‘Datagedreven Fondsenwervers 2025’
  • Succesvol migreren naar een nieuw CRM-systeem: 8 tips uit de praktijk
  • Versterk je F2F-programma dankzij data
  • Hoe data je telemarketing versterkt
  • Hoe je data gebruikt als de sleutel tot succesvolle fondsenwerving in 2025

Contact met ons opnemen

info@datainside.nl
+31(0) 38 426 84 60
Zuiderzeelaan 35, 8017 JV Zwolle
Logo Data Inside

© 2024 Data Inside | Zuiderzeelaan 35, 8017 JV Zwolle | (038) 4268460

  • Home
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
  • FAQ
  • Contact