Patrick van Roest

Patrick van roest

Lid van het Data Inside adviesteam

“Ik ben meerdere keren bij projecten van Cordaid geweest om te filmen. Bij CliniClowns heb ik jarenlang intensief contact met zieke kinderen gehad. En ook bij de Leprastichting en Liliane Fonds maak ik van dichtbij mee hoe een simpele oplossing een groot verschil maakt in iemands leven. Ik ben ontzettend dankbaar voor wat ik heb en voor mijn leven, maar het is voor mij net zo belangrijk om te geven. Mijn bevlogenheid, kennis, passie voor fondsenwerving en drive om te verbeteren, zet ik daarom in voor goede doelen. Zodat zij meer inkomsten genereren en zodoende meer mensen kunnen helpen.”

25 jaar ervaring in fondsenwerving.

Inzetbaar voor: ontwikkeling en uitvoering van fondsenwervende plannen, strategie, fondsenwervende campagnes, direct marketing (direct mail, telemarketing, F2F etc), interim management, aansturen van teams, projectmanagement, conceptontwikkeling.

Lees hier een recent interview met Patrick