Data Inside stimuleert jou als professional binnen fondsen- en ledenwerving om betere keuzes te maken. Met deze inzichten kun je onder andere acties en kanalen monitoren en verbeteren. Doordat je alle resultaten binnen onze dashboards in enkele muisklikken beschikbaar hebt, is het eenvoudig om te zien hoe de resultaten zich verhouden tot de begroting en waar je eventueel moet bijsturen. Bij het zoeken naar verbeterpunten in het ook mogelijk om je eigen prestaties te vergelijken met de markt.
In de nieuwsbrief zullen we brede, actuele inzichten delen die we halen uit ontwikkelingen in geefgedrag van de donateurs van onze klanten. Wil je onze nieuwsbrief ontvangen? Meldt je dan hieronder aan.
Aanmelden Data Inside nieuwsbrief:
Data Inside gebruikt deze gegevens voor het versturen van haar email nieuwsbrief. Daarnaast kunnen medewerkers van Data Inside of haar partners (Mailtraffic en Christal) u uitnodigen voor informatie ochtenden, klantdagen, maatwerk afspraken of specifieke bijeenkomsten. U geeft daar toestemming voor door u in te schrijven voor de email nieuwsbrief.