+31(0) 38 426 84 60
info@datainside.nl
  • Home
  • Over ons
    • Wie zijn we
    • Data Inside team
    • Onze klanten
    • Vacatures
  • Methode
    • Verkenningsfase
    • Bouw- en implementatiefase
    • Leer- en testfase
    • Veranker het leren
  • Diensten
    • Inzichten via dashboards
      • dashboards
      • Analyses
      • Doelgroepprofielen
    • Campagneondersteuning
    • Concultancy / detachering
      • Training
      • Detachering
      • Ondersteuning migratie
    • Benchmark en markttrends
  • Kennisnetwerk
    • Introductie
    • Kennispartners
      • Nassau
      • Gopublic
      • Dunck
      • Christal
      • Mailtraffic
    • Adviesteam
      • Jacqueline Brens
      • Patrick van Roest
      • Egbert van Put
      • Mark van Hemert
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
    • Ontvang de Nieuwsbrief
    • Klantochtenden
    • Workshops / seminars / beurzen
  • Contact

Nationale Vakdag Fondsenwerving

Posted on 11 maart 2020

Op dinsdag 8 september 2020 in ‘De Rijtuigenloods’ in Amersfoort! Aanvangstijd van 09.00 tot 18.00 uur.

 

In verband met het verbod op evenementen met meer dan honderd bezoekers, heeft de organisatie besloten om de Nationale Vakdag fondsenwerving te verplaatsen van donderdag 26 maart naar dinsdag 8 september (onder voorbehoud).

Locatie: Rijtuigenloods, Piet Mondriaanplein 61, 3812 GZ  Amersfoort.

De Rijtuigenloods is de nieuwe locatie voor de Vakdag. Vlakbij het centrale treinstation in Amersfoort en dus ideaal te bereiken met de trein.

De Vakdag wordt geopend met een plenaire presentatie van topspreker Ben Tiggelaar. Vervolgens zijn er tal van presentaties van dertig minuten waarin organisaties hun kennis delen met bezoekers. Een van deze presentaties wordt verzorgd door Data Inside waarin Patrick van Roest en Egbert van Put (leden van het adviesteam van Data Inside) vertellen hoe zij de fondsenwerving bij de Leprastichting met behulp van inzichten uit dashboards verbeterde.

Daarnaast zijn we aanwezig met een stand (standnummer 10) waar we je een demo geven van verschillende dashboards.

De congresorganisatie verzorgt de hele dag koffie, thee, lunch en aan het einde de befaamde netwerkborrel. Een volledig verzorgde Vakdag dus, in een spectaculaire accommodatie. Meer dan genoeg reden om tijd vrij te maken.

Kom je ook en bezoek je onze stand?

Vorig bericht
Speedweek
Volgend bericht
Nieuwsbrief

Recente berichten

  • Aanpassingen nieuwe dashboard 24 februari 2023
  • Inloopspreekuur 24 februari 2023
  • Krijg inzicht in je KPI’s 24 februari 2023
  • Hoe betalen jouw donateurs het liefst? 30 november 2022
  • Hoera, de acceptgiro verdwijnt! 30 november 2022

Categorieën

  • Klantochtenden (4)
  • Nieuws (16)
  • Workshops / seminars / beurzen (2)

Betere keuzes

Data Inside helpt je om betere keuzes te maken. Dat doen we door jouw fondsenwerving data driven te maken. Daarvoor leveren we een aantal diensten zoals dashboards en maatwerk waarbij je via enkele muisklikken inzichten in de effectiviteit van je fondsenwerving krijgt. Samen met ons ervaren adviesteam en vooraanstaande kennispartners, vertalen we de inzichten naar structurele verbeteringen.

Het laatste nieuws

  • Aanpassingen nieuwe dashboard
  • Inloopspreekuur
  • Krijg inzicht in je KPI’s
  • Hoe betalen jouw donateurs het liefst?
  • Hoera, de acceptgiro verdwijnt!

Contact met ons opnemen

info@datainside.nl
+31(0) 38 426 84 60
Zuiderzeelaan 35, 8017 JV Zwolle
Logo Data Inside

© 2021Data Inside | Zuiderzeelaan 35, 8017 JV Zwolle | (038) 426 84 60

  • Home
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
  • FAQ
  • Contact