+31(0) 38 426 84 60
info@datainside.nl
  • Home
  • Over ons
    • Wie zijn we
    • Data Inside team
    • Onze klanten
    • Vacatures
  • Methode
    • Verkenningsfase
    • Bouw- en implementatiefase
    • Leer- en testfase
    • Veranker het leren
  • Diensten
    • Inzichten via dashboards
      • dashboards
      • Analyses
      • Doelgroepprofielen
    • Campagneondersteuning
    • Concultancy / detachering
      • Training
      • Detachering
      • Ondersteuning migratie
    • Benchmark en markttrends
  • Kennisnetwerk
    • Introductie
    • Kennispartners
      • Nassau
      • Gopublic
      • Dunck
      • Christal
      • Mailtraffic
    • Adviesteam
      • Jacqueline Brens
      • Patrick van Roest
      • Egbert van Put
      • Mark van Hemert
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
    • Ontvang de Nieuwsbrief
    • Klantochtenden
    • Workshops / seminars / beurzen
  • Contact

Klantochtenden 2020

Posted on 13 januari 2020

 

Data Inside organiseert regelmatig klantochtenden. Dit zijn inspirerende ochtend om kennis te vergroten en cases te bespreken. Met deze klantochtenden zetten we de volgende stap om onze klanten te helpen in het maken van betere beslissingen.

Leren en groeien in kennis en ervaring kost tijd en energie. En het moet gefaciliteerd worden. De klantochtenden zijn er om jou meer vertrouwd te maken met de mogelijkheden van Power BI en onze dashboards. Aan de hand van cases leren we hoe je de inzichten kunt omzetten in acties om daadwerkelijk meer rendement uit je fondsenwerving te halen.

De klantochtenden worden verzorgd door een adviseur uit ons adviesteam en vooralsnog Arné Dutij of Frank Swinkels. Zij vinden plaats in Amersfoort aan de Arnhemseweg 10 op de locatie van Christal. Telkens van 10.00 tot 12.00, met inloop vanaf 9.30.

Wanneer

  • Woensdag 22 april 2020 van 10.00-11.00: het dashboard “Markttrends Coronacrisis”, door Arné Dutij en Anne Schipper.
  • Dinsdag 12 mei 2020 van 10.00 tot ca 11.15: het algemene fondsenwerving dashboard, door Jacqueline Brens en Frank Swinkels.
  • Dinsdag 9 juni 2020 van 10.00 tot ca 11.15: het mailing dashboard, door Egbert van Put en Arné Dutij.
  • Dinsdag 30 juni 2020 van 10.00 tot ca 11.15: het TM dashboard, door Patrick Roest en Frank Swinkels.
  • Dinsdag 1 september 2020 van 10.00 tot ca 11.15 het F2F dashboard door Mark van Hemert en Arné Dutij.

Kosten

De kosten per deelnemer aan een klantochtend bedragen € 95,- excl. btw. Klanten mogen drie keer per jaar een deelnemer gratis laten deelnemen. Er zijn maximaal 12 deelnemers en annuleren tot 2 weken voor de klantochtend is gratis, daarna worden de kosten in rekening gebracht.

Aanmelden

Aanmelden voor een klantochtend kan door de namen van de deelnemers door te geven en aan te geven bij welk onderwerp je aanwezig bent via info@datainside.nl. Er zijn telkens maximaal 12 plaatsen beschikbaar om het interactief te kunnen houden. Dus meldt je snel aan.

Vorig bericht
Donateursbehouden = Data Inside
Volgend bericht
Speedweek

Recente berichten

  • Aanpassingen nieuwe dashboard 24 februari 2023
  • Inloopspreekuur 24 februari 2023
  • Krijg inzicht in je KPI’s 24 februari 2023
  • Hoe betalen jouw donateurs het liefst? 30 november 2022
  • Hoera, de acceptgiro verdwijnt! 30 november 2022

Categorieën

  • Klantochtenden (4)
  • Nieuws (16)
  • Workshops / seminars / beurzen (2)

Betere keuzes

Data Inside helpt je om betere keuzes te maken. Dat doen we door jouw fondsenwerving data driven te maken. Daarvoor leveren we een aantal diensten zoals dashboards en maatwerk waarbij je via enkele muisklikken inzichten in de effectiviteit van je fondsenwerving krijgt. Samen met ons ervaren adviesteam en vooraanstaande kennispartners, vertalen we de inzichten naar structurele verbeteringen.

Het laatste nieuws

  • Aanpassingen nieuwe dashboard
  • Inloopspreekuur
  • Krijg inzicht in je KPI’s
  • Hoe betalen jouw donateurs het liefst?
  • Hoera, de acceptgiro verdwijnt!

Contact met ons opnemen

info@datainside.nl
+31(0) 38 426 84 60
Zuiderzeelaan 35, 8017 JV Zwolle
Logo Data Inside

© 2021Data Inside | Zuiderzeelaan 35, 8017 JV Zwolle | (038) 426 84 60

  • Home
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
  • FAQ
  • Contact