Kennis delen en ontwikkelen…

We weten en kunnen veel, maar niet alles. Daarom werken we samen met de beste specialisten uit de charitatieve markt:

De kennispartners brengen hun kennis en expertise onder in een van onze dashboards. Zo sluit het gespecialiseerde dashboard optimaal aan op hun werkwijze. Wil je verdieping in een van deze specialismen? Dan zijn zij de aangewezen partners om alles uit je data te halen.

De mensen uit het adviesteam denken vanuit hun brede expertise mee bij de ontwikkeling van onze dashboards. Binnen onze methodiek om jouw fondsenwerving data-driven te krijgen, spelen zij een belangrijke rol als trainer, interimmer of consultant.

Kennispartners Data Inside

Mailtraffic

>>

>>

Logo Nassau

>>

>>

Onze kennispartners, ieder voor zich autoriteit binnen hun vakgebied en nauw betrokken bij de ontwikkeling van een of meer van onze dashboards. De inzichten van de dashboards sluiten naadloos aan op de methoden van deze bedrijven. Dat maakt dat zij op hun terrein de ideale partner zijn om mee samen te werken.

Ons adviesteam

Om klanten te helpen inzichten om te zetten in daadwerkelijke verandering hebben we een adviesteam samengesteld van vier bevlogen en zeer ervaren professionals in fondsenwerving. Zij zijn getraind als senior users van de dashboards en helpen je vanuit Data Inside om de fondsenwerving van jouw organisatie data-driven te maken. Zo geven zij klantbijeenkomsten waarin we klanten stimuleren om nog meer uit de dashboards te halen.

Deze ervaren mensen zijn inzetbaar voor bijvoorbeeld een “kansen-analyse”, waarbij het laag hangende fruit in beeld wordt gebracht en tegelijk wordt aangegeven hoe hierop ingespeeld kan worden. Ook geven zij individuele trainingen en zijn zij op maat inzetbaar. Soms met een specifiek doel binnen een campagne en soms breed om vanuit de dashboards te helpen jouw fondsenwerving naar een hoger niveau te tillen.

Meer informatie of vragen neem contact op met: