Jacqueline Brens

Lid van het Data Inside adviesteam

“Ik word enthousiast van resultaten. Ons werk is meetbaar! Weten of iets werkt of juist niet, aan knoppen draaien om resultaten te verbeteren en zo je inkomsten optimaliseren. Inkomsten die er in onze sector voor zorgen dat de wereld weer een stukje mooier wordt! Daar wil ik aan bijdragen. Cijfers zijn daarbij onmisbaar. Soms is er te weinig ervaring bij de fondsenwervers, soms te weinig begrip bij het MT om te investeren in dashboards en analyses. Regelmatig zie ik organisaties zelf opnieuw het wiel uitvinden. Jammer, want i.p.v. heel veel tijd te besteden aan het “ophoesten” van de cijfers, kun je beter tijd besteden aan het leren lezen en interpreteren van de cijfers zodat je je fondsenwerving kunt verbeteren. Ik help je daar graag bij!”

20 jaar ervaring in fondsenwerving, (direct) marketeer in hart en nieren, hands on mentaliteit, ruime leidinggevende-, project-, en campagnemanagement ervaring.

Inzetbaar voor: Campagne management, Projectmanagement, afdelingsmanagement, (Direct) marketing, TV, Telemarketing, Direct Dialogue, Fondswerving strategie en advies.

Lees hier een recent interview met Jacqueline