Algemene aanpassingen
- Op verschillende pagina’s is een filter ingebouwd. Hiermee kan je kortlopende toezeggingen uit de resultaten filteren. Dit zorgt voor een zuivere retentie-analyse.
- Er is een filter toegevoegd om geworven steun, waarbij de (eerste) betaling direct via iDeal/QR-code op straat of aan de deur is voldaan, aan of uit te filteren.
- Er zijn flexibele keuzemenu’s toegevoegd. Hierdoor kan je rijen in tabellen of assen in grafieken dynamisch mee laten veranderen met verschillende categorieën.
Rendement-terugverdientijd
- Op de pagina Rendement-Terugverdientijd is een waarschuwing ingebouwd voor onderdelen waarvan de kosten nog niet bekend zijn.
- Het is nu makkelijk een wisseling te maken tussen de gemiddelde en totale kosten en opbrengsten. Dit kan uitgesplitst worden over verschillende categorieën met het nieuwe keuzemenu.
Vervalanalyse
- De pagina ‘Vervalanalyse’ is opgesplitst in twee pagina’s. De ene toont het verval in maanden na werving (zoals we gewend waren). De andere toont het verval na het aantal geslaagde betalingen.
- In de retentietabel kan je nu ook kiezen voor verval in percentages en in aantallen (beide per maand en cumulatief). Ook is deze nu te wisselen naar behoud resultaten.
Operationele rapportage
- Op de pagina ‘Operationele rapportage’ kan de gebruiker nu specifiek aangeven welke kolommen relevant zijn om mee te nemen in de tabel. Resultaten van eenmalige en structurele steun is hierin samengevoegd. Deze is natuurlijk nog wel uit elkaar te halen door het filter.
Snelle Opzeggers
- Op de pagina ‘Snelle Opzeggers’ kan je nu ook filteren op doorlopende toezeggingen die zijn gestopt binnen een aantal geslaagde betalingen.
- Er wordt nu visueel weergegeven welke opzegredenen het meest voorkomen. Hiermee is de tabel ook te filteren. Bij wervers wordt nu ook het aantal opzeggers getoond en is het bijvoorbeeld makkelijk terug te vinden welke opzegredenen bij welke wervers vaak voorkomen.
Werver
- Op de ‘Werver beoordeling’ pagina wordt nu een score berekend per werver om makkelijker te beoordelen hoe ze zich verhouden ten opzichte van hun collega’s. Deze score wordt opgebouwd uit een combinatie van het aantal geworven relaties en het vervalpercentage. Op basis van deze score tonen we binnen de gekozen selectie (van bijvoorbeeld tijd, campagne of bureau) een top 3 van beste wervers en slechtste wervers.