Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Webinar GDN – Zo zorgt een donateursgericht Direct Mail-programma voor betere resultaten

juni 20, 10:00 - 11:00

Was je in de datalounge op de Vakdag Fondsenwerving afgelopen september? Toen hadden we een inspiratiesessie over ditzelfde onderwerp. Bijna een jaar later we terug met een update!

Direct Mail (DM) is al jaren een krachtig middel in de fondsenwervende programma’s van goede doelen, maar de fondsenwervende sector is constant in beweging. Als goed doel wil je dat jouw DM-programma daarin meebeweegt. Hoe je dat doet? Zet je donateur centraal. Daarover vertellen Margriet Mol van Mailtraffic en Data Inside en Fleur Enklaar van de Maag Lever Darm Stichting in dit webinar.

Een donateursgericht DM-programma zorgt voor meer betrokkenheid, beter behoud én een optimalisatie van kosten. De Maag Lever Darm Stichting ging aan de slag met een unieke manier van segmenteren, waarmee ze haar resultaten wist te verbeteren. Zo werd de dalende lijn in het reactivatieprogramma doorbroken én verbeterde het vervolggedrag van gereactiveerde donateurs. Ook hielp de nieuwe manier van segmenteren om DM tóch bij jongere donateurs in te kunnen zetten.

De onderwerpen die tijdens het webinar aan bod komen:

  • Direct mail: wat speelt er op dit moment in de markt?
  • Wat levert een donateursgericht DM-programma je precies op?
  • ‘De kracht van personaliseren’ bij de Maag Lever Darm Stichting (praktijkvoorbeeld)

Het webinar wordt voorgezeten door moderator Marie-Claire de Waal, partner en strateeg bij marketingcommunicatiebureau Happy Horizon Non-profit.

Meer informatie en aanmelden: