De kosten van het werven van nieuwe donateurs stijgen. De verblijftijd van donateurs daalt. Er is steeds meer geld nodig om de idealen van uw organisatie te realiseren. Onze overtuiging is: hoe groter de loyaliteit hoe hoger de retentie en de life time value. Het is daarom belangrijk om uw relatie met en loyaliteit van uw donateurs te versterken. Maar hoe doet u dat? Onze diensten zijn gebaseerd op wetenschappelijke onderzoek over het meten en managen van loyaliteit. Donor Voice ontwikkelde op basis van dit onderzoek een model en toetste het bij 250 NGO’s. Het model stelt u in staat loyaliteit te meten en daarop te segmenteren. U krijgt inzicht in de motieven achter de loyaliteit zodat u deze kunt versterken.

LoyaliteitsKompas

Uit onderzoek blijkt dat loyaliteit het (geef)gedrag van donateurs bepaalt. Met het LoyaliteitsKompas krijgt u antwoorden waarmee u de loyaliteit van donateurs kunt beïnvloeden; en daarmee hun gedrag. Donor Voice ontwikkelde het LoyaliteitsKompas en zet het met veel succes in, in Amerika en Engeland. Het resultaat: betere performance, meer donateurs en betere retentiecijfers. U krijgt waardevolle informatie op het strategische én uitvoerende niveau van uw fondsenwerving:

  1. inzicht in de mate van loyaliteit van uw donateurs;
  2. inzicht in het verband tussen loyaliteit en financiële bijdrage;
  3. inzicht in het soort activiteiten dat bijdraagt aan de loyaliteit van uw donateurs.

U combineert deze inzichten en heeft beter zicht op de activiteiten die bijdragen aan loyaliteit en retentie. U investeert gericht op deze activiteiten. Zo versterkt u loyaliteit en vergroot u retentie zonder daar extra budget voor te hoeven aanwenden.

Menu