Iedere organisatie loopt tegen de vraag aan: “hoe vertaal ik mijn inzichten naar rendement?”. En het antwoord op deze vraag is voor iedere organisatie anders. Maar in beginsel leidt het tot of hogere opbrengsten bij gelijke kosten of gelijke opbrengsten bij lagere kosten, waarbij het budget dat vrijvalt geïnvesteerd kan worden in nieuwe acties.

Data Inside helpt op verschillende manieren om dit rendement te genereren.

  Door klantochtenden met inspirerende praktijkvoorbeelden

  Door het uitvoeren van een kansenanalyse: “wat zijn de top 5 winstpunten die gehaald kunnen worden uit de dashboards en hoe implementeer ik die?”

  Het Data Inside Adviesteam


Klantochtenden

Doel van onze klantochtenden is de overdracht van kennis en inzicht vanuit onze dashboards. Circa 8 maal per jaar organiseren we klantochtenden in Amersfoort. Aan de hand van een specifiek dashboard of case krijgen de fondsenwervers nog meer inzicht en praktische handvaten aangereikt. Hiermee vertaalt u de inzichten uit de dashboards naar concrete ideeën en acties.


Kansenanalyse

Veel organisaties hebben nog voldoende “laag hangend fruit” in de database. De kansenanalyse laat zien waar u met relatief beperkte inspanning kosten kunt besparen, opbrengsten kunt verhogen of segmenten optimaler kunt inzetten. Een kansenanalyse kost € 2.500 waarbij we u beloven dat u deze investering binnen een jaar kunt terugverdienen.


Data Inside Adviesteam

Ons adviesteam is getraind om onze dashboards optimaal te benutten. Zo zijn ze vanaf het eerste uur direct in staat u te helpen om inzichten uit de dashboards te vertalen naar uw plannen en acties. Het adviesteam bestaat uit ervaren fondsenwervers die als zzp’er/consultant werkzaam zijn. Samen hebben zij gezamenlijk meer dan 80 jaar fondsenwervende ervaring. Het adviesteam bestaat uit: Egbert van Put, Jacqueline Brens, Mark van Hemert, Patrick van Roest en Wilmie Riemer

Menu