Wilt u méér inzicht in de effectiviteit van uw fondsenwerving? Kies dan één van onze analysedashboards om uw campagnes te optimaliseren of monitor de resultaten met het algemene dashboard van Data Inside.



Data Inside Dashboards

Onze dashboards geven inzicht op alle terreinen waar je als fondsenwerver mee bezig bent.

  • Algemene prestaties fondsenwerving
  • Mailinganalyse
  • Insertanalyse
  • Telemarketinganalyse
  • Werving en reactivering
  • F2F analyse
  • Uitstroom analyse
  • Major Donor analyse

Monitoring

Naast een algemeen, breed dashboard waarmee je eenvoudig de fondsenwervende prestaties van je organisatie kan beoordelen zijn er financiële dashboards voor de brede bedrijfsvoering en zijn dashboards in ontwikkeling waarin fondsenwerving en bedrijfsvoering in elkaar verweven zijn.

 


Analysedashboards

Er zijn een groot aantal analyse-dashboards beschikbaar om in te zoomen op specifieke onderdelen en deze te optimaliseren. Denk aan een middle en major donor dashboard of aan dashboards voor de (bij)sturing op de kanalen (Mailingen, F2F, telemarketing, inserts en online). Ook is er een dashboard om alle wervingskanalen met elkaar te vergelijken zodat je exact weet welke wervingsmethode het beste rendement oplevert na de campagne maar óók na 1,2 of 3 jaar.

Denk aan inzichten in instroom en uitstroom, testresultaten, prestaties van leveranciers, bedragen en aantallen, up&downgrades, afwijkingen t.o.v. de branche, ROI, realisatie vs begroting en historie, de combinatie naar externe data, etc.

De inhoud van de dashboards wordt 1 a 2 maal per jaar uitgebreid en vernieuwd met wensen vanuit onze gebruikers en verbeteringen vanuit onze expertise. In deze vernieuwing investeren we meer dan 800 uur. Als je eenmaal klant bent lift je dus automatisch mee op een doorlopende vernieuwing.

 

 

 

Menu