+31(0) 38 426 84 60
info@datainside.nl
  • Home
  • Over ons
    • Wie zijn we
    • Data Inside team
    • Onze klanten
    • Vacatures
  • Methode
    • Verkenningsfase
    • Bouw- en implementatiefase
    • Leer- en testfase
    • Veranker het leren
  • Diensten
    • Inzichten via dashboards
      • dashboards
      • Analyses
      • Doelgroepprofielen
    • Campagneondersteuning
    • Concultancy / detachering
      • Training
      • Detachering
      • Ondersteuning migratie
    • Benchmark en markttrends
  • Kennisnetwerk
    • Introductie
    • Kennispartners
      • Nassau
      • Gopublic
      • Dunck
      • Christal
      • Mailtraffic
    • Adviesteam
      • Jacqueline Brens
      • Patrick van Roest
      • Egbert van Put
      • Mark van Hemert
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
    • Ontvang de Nieuwsbrief
    • Klantochtenden
    • Workshops / seminars / beurzen
  • Contact

Deelname aan markttrends dashboard ‘Geven in Nederland’

Posted on 29 januari 2021
marktrends goede doelen


Bedankt voor je aanwezigheid bij de kennissessie van Goede doelen Nederland.

Dat data en markttrends de interesse van ons allen hebben, bleek uit de grote opkomst tijdens de kennissessie die we samen met Goede doelen Nederland mochten organiseren. We hebben ons markttrends dashboard en ambitie voor de markt aan maar liefst 99 fondsenwervers mogen presenteren.

Samen met jou willen we de markt helpen om een belangrijke stap te zetten naar meer inzicht in het particuliere geefgedrag in Nederland. Een platform waar we met z’n allen aan bijdragen en met zijn allen van leren. Leren om snel in te spelen op onvoorziene ontwikkelingen, leren hoe we het doen ten opzichte van de markt of in staat zijn de media eenvoudig te bedienen met actuele markttrends.

Wil je mee doen? Meld je dan aan voor de vervolgsessie waarin we je uitleggen hoe je kunt deelnemen. Deze sessie zal plaatsvinden op 18 februari van 14.00 tot 15.00 uur via Zoom plaatsvinden. De link ontvang je van ons.

  • We bespreken dan hoe het praktische proces er uit ziet. Denk hierbij aan zaken als welke datavelden moet ik aanleveren, op welke manieren kan ik aanleveren, hoe zit het met AVG, wat zijn verwachte doorlooptijden en verdere praktische stappen om deel te nemen en het dashboard tot je beschikking te krijgen.

Direct na de kennissessie merkten we dat er verschillende organisaties zijn die al eerder willen meedoen. Wil jij dat ook? Dat kan als je in de toelichting aangeeft eerder te willen starten. We bellen je dan persoonlijk om de aansluiting versneld in gang te zetten.

Klik hier om je aan te melden

 

 

Vorig bericht
Klantochtenden 2021
Volgend bericht
Vacature databasemarketeer

Recente berichten

  • Hoe betalen jouw donateurs het liefst? 30 november 2022
  • Hoera, de acceptgiro verdwijnt! 30 november 2022
  • Sneller klaar met je jaarplannen 22 november 2022
  • Vacature databasemarketeer 9 juni 2021
  • Deelname aan markttrends dashboard ‘Geven in Nederland’ 29 januari 2021

Categorieën

  • Klantochtenden (2)
  • Nieuws (13)
  • Workshops / seminars / beurzen (2)

Betere keuzes

Data Inside helpt je om betere keuzes te maken. Dat doen we door jouw fondsenwerving data driven te maken. Daarvoor leveren we een aantal diensten zoals dashboards en maatwerk waarbij je via enkele muisklikken inzichten in de effectiviteit van je fondsenwerving krijgt. Samen met ons ervaren adviesteam en vooraanstaande kennispartners, vertalen we de inzichten naar structurele verbeteringen.

Het laatste nieuws

  • Hoe betalen jouw donateurs het liefst?
  • Hoera, de acceptgiro verdwijnt!
  • Sneller klaar met je jaarplannen
  • Vacature databasemarketeer
  • Deelname aan markttrends dashboard ‘Geven in Nederland’

Contact met ons opnemen

info@datainside.nl
+31(0) 38 426 84 60
Zuiderzeelaan 35, 8017 JV Zwolle Postbus 1220, 8001 BE Zwolle
Logo Data Inside

© 2021Data Inside | Zuiderzeelaan 35, 8017 JV Zwolle | (038) 426 84 60

  • Home
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
  • FAQ
  • Contact