Bedankt voor je aanwezigheid bij de kennissessie van Goede doelen Nederland.
Dat data en markttrends de interesse van ons allen hebben, bleek uit de grote opkomst tijdens de kennissessie die we samen met Goede doelen Nederland mochten organiseren. We hebben ons markttrends dashboard en ambitie voor de markt aan maar liefst 99 fondsenwervers mogen presenteren.
Samen met jou willen we de markt helpen om een belangrijke stap te zetten naar meer inzicht in het particuliere geefgedrag in Nederland. Een platform waar we met z’n allen aan bijdragen en met zijn allen van leren. Leren om snel in te spelen op onvoorziene ontwikkelingen, leren hoe we het doen ten opzichte van de markt of in staat zijn de media eenvoudig te bedienen met actuele markttrends.
Wil je mee doen? Meld je dan aan voor de vervolgsessie waarin we je uitleggen hoe je kunt deelnemen. Deze sessie zal plaatsvinden op 18 februari van 14.00 tot 15.00 uur via Zoom plaatsvinden. De link ontvang je van ons.
- We bespreken dan hoe het praktische proces er uit ziet. Denk hierbij aan zaken als welke datavelden moet ik aanleveren, op welke manieren kan ik aanleveren, hoe zit het met AVG, wat zijn verwachte doorlooptijden en verdere praktische stappen om deel te nemen en het dashboard tot je beschikking te krijgen.
Direct na de kennissessie merkten we dat er verschillende organisaties zijn die al eerder willen meedoen. Wil jij dat ook? Dat kan als je in de toelichting aangeeft eerder te willen starten. We bellen je dan persoonlijk om de aansluiting versneld in gang te zetten.