Data Inside start met klantochtenden. Zes tot acht maal per jaar organiseren we een inspirerende ochtend om kennis te vergroten en cases te bespreken. Met deze klantochtenden zetten we de volgende stap om onze klanten te helpen in het maken van betere beslissingen.

Leren en groeien in kennis en ervaring kost tijd en energie. En het moet gefaciliteerd worden. De klantochtenden zijn er om jou meer vertrouwd te maken met de mogelijkheden van Power BI en onze dashboards. Aan de hand van cases leren we hoe je de inzichten kunt omzetten in acties om daadwerkelijk meer rendement uit je fondsenwerving te halen.

De klantochtenden worden verzorgd door een adviseur uit ons adviesteam en vooralsnog Arné Dutij of Frank Swinkels. Zij vinden plaats in Amersfoort aan de Arnhemseweg 10 op de locatie van Christal. Telkens van 10.00 tot 12.00, met inloop vanaf 9.30.

Wanneer

  • 17-3: dashboard algemene fondsenwerving, wat kan je hieruit halen? doelgroep hoofden fondsenwerving en directie.
  • 21-4: mailing dashboard wat kan je hieruit halen? Doelgroep gebruikers, dm specialisten.
  • 9-6: F2F-dashboard wat kan je hieruit halen? Doelgroep gebruikers, F2F specialisten.

Kosten

De kosten per deelnemer aan een klantochtend bedragen € 95,- excl. btw.
Klanten mogen drie keer per jaar een deelnemer gratis laten deelnemen.
Er zijn maximaal 12 deelnemers en annuleren tot 2 weken voor de klantochtend is gratis, daarna worden de kosten in rekening gebracht.

Aanmelden

Aanmelden voor een klantochtend kan door de namen van de deelnemers door te geven en aan te geven bij welk onderwerp je aanwezig bent via info@datainside.nl. Er zijn telkens maximaal 12 plaatsen beschikbaar om het interactief te kunnen houden. Dus meldt je snel aan.

Menu